FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Więcej pytań?

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak wygląda procedura wymiany?

W przypadku wymiany produktów, klient zobowiązany jest do wpłaty różnicy w cenie (w przypadku, gdy produkt, na który klient decyduje się wymienić zakupiony towar, jest droższy) oraz ponosi koszt ponownej wysyłki, którą należy przelać na nasz numer rachunku podany w zgłoszeniu, wpisując w tytule przelewu nr zamówienia z dopiskiem „WYMIANA”. W przypadku zwrotu lub wymiany produktu na tańszy, należy pamiętać o wpisaniu w odpowiednią rubrykę na formularzu swojego numeru rachunku bankowego, na który dokonamy zwrotu środków.

Jak wygląda procedura reklamacji?

W przypadku niezgodności towaru z umową istnieje możliwość odesłania wadliwego produktu do naszej siedziby, wraz z zawarciem opisu niezgodności (w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru). Oczywiście w takiej sytuacji pokrywamy koszta przesyłki. Istnieje również opcja porozumienia się z nami w celu uzgodnienia innego rozwiązania, jak na przykład częściowy zwrot pieniędzy czy rabat na następne zakupy.

Jak działa przedsprzedaż?

Przedsprzedaż umożliwia zakup modelu, zanim będzie on dostępny. Zamawiając produkt w przedsprzedaży, rezerwujesz go, aby mieć pewność, że będziesz wśród pierwszych osób, które otrzymają produkt po dacie rozpoczęcia jego sprzedaży, czyli po udostępnieniu produktu. Mechanizm zakupu działa w następujący sposób: aby dokonać rezerwacji należy opłacić zaliczkę w wysokości 10% ceny całkowitej produktu, w chwili kiedy jest dostępny, przychodzi powiadomienie z prośbą o dokończenie płatności w celu realizacji i gotowe.

Które modele są nowe, a które używane?

Każdy nowy model znajduje się w kategorii “Modele nowe”, a używaney w kategorii “Modele używane”. Ponadto, w opisie zawsze znajduje się informacja o stanie modelu i jego ewentualnych niedoskonałościach.

Czy jest możliwość wyboru płatności za pobraniem?

Oczywiście, jest dostępna opcja wyboru opłaty za pobraniem w momencie realizowania zamówienia.

Czy jest możliwość odbioru osobistego?

W niektórych (uzgodnionych przez strony) przypadkach możliwy jest odbiór osobisty towaru w naszej siedzibie w Chorzowie. Jeśli więc chcesz odebrać zamówienie osobiście, prosimy o kontakt.

Jakie firmy kurierskie są dostępne?

  • Przesyłka kurierska Fedex
  • Przesyłka kurierska DPD
  • Przesyłka kurierska InPost
  •  Paczkomaty InPost

Ile trwa wysyłka?

Przesyłki wysyłane są maksymalnie od 1 do 10 dni roboczych od otrzymania wpłaty/zaksięgowania wpłaty (najczęściej realizujemy zamówienia w ciągu 24-72h). W szczególnych przypadkach (tj. okres świąteczny, urlop itp.) czas realizacji zamówienia wydłuża się do 14 dni roboczych od chwili zaksięgowania środków na rachunku bankowym lub w momencie skompletowania zamówionych produktów.
© 2024. All Rights Reserved.