W przypadku wymiany produktów, klient zobowiązany jest do wpłaty różnicy w
cenie (w przypadku, gdy produkt, na który klient decyduje się wymienić zakupiony
towar, jest droższy) oraz ponosi koszt ponownej wysyłki, którą należy przelać na
nasz numer rachunku podany w zgłoszeniu, wpisując w tytule przelewu nr
zamówienia z dopiskiem „WYMIANA”.
W przypadku zwrotu lub wymiany produktu na tańszy, należy pamiętać o wpisaniu
w odpowiednią rubrykę na formularzu swojego numeru rachunku bankowego, na
który dokonamy zwrotu środków.
Jak wygląda procedura reklamacji?
W przypadku niezgodności towaru z umową istnieje możliwość odesłania
wadliwego produktu do naszej siedziby, wraz z zawarciem opisu niezgodności (w
terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru). Oczywiście w takiej
sytuacji pokrywamy koszta przesyłki.
Istnieje również opcja porozumienia się z nami w celu uzgodnienia innego
rozwiązania, jak na przykład częściowy zwrot pieniędzy czy rabat na następne
zakupy.
Jak działa przedsprzedaż?
Przedsprzedaż umożliwia zakup modelu, zanim będzie on dostępny. Zamawiając
produkt w przedsprzedaży, rezerwujesz go, aby mieć pewność, że będziesz wśród
pierwszych osób, które otrzymają produkt po dacie rozpoczęcia jego sprzedaży,
czyli po udostępnieniu produktu.
Mechanizm zakupu działa w następujący sposób: aby dokonać rezerwacji należy
opłacić zaliczkę w wysokości 10% ceny całkowitej produktu, w chwili kiedy jest
dostępny, przychodzi powiadomienie z prośbą o dokończenie płatności w celu
realizacji i gotowe.
Które modele są nowe, a które używane?
Każdy nowy model znajduje się w kategorii “Modele nowe”, a używaney w
kategorii “Modele używane”. Ponadto, w opisie zawsze znajduje się informacja o
stanie modelu i jego ewentualnych niedoskonałościach.
Czy jest możliwość wyboru płatności za pobraniem?
Oczywiście, jest dostępna opcja wyboru opłaty za pobraniem w momencie
realizowania zamówienia.
Czy jest możliwość odbioru osobistego?
W niektórych (uzgodnionych przez strony) przypadkach możliwy jest odbiór
osobisty towaru w naszej siedzibie w Chorzowie. Jeśli więc chcesz odebrać
zamówienie osobiście, prosimy o kontakt.
Jakie firmy kurierskie są dostępne?
Przesyłka kurierska Fedex
Przesyłka kurierska DPD
Przesyłka kurierska InPost
Paczkomaty InPost
Ile trwa wysyłka?
Przesyłki wysyłane są maksymalnie od 1 do 10 dni roboczych od otrzymania
wpłaty/zaksięgowania wpłaty (najczęściej realizujemy zamówienia w ciągu 24-72h).
W szczególnych przypadkach (tj. okres świąteczny, urlop itp.) czas realizacji
zamówienia wydłuża się do 14 dni roboczych od chwili zaksięgowania środków na
rachunku bankowym lub w momencie skompletowania zamówionych produktów.